1
Napísal dňa 10. november 2013 Andy do NÁVODY
 
 

[Návod] Blitzkrieg PvP MP mód (balík PvP misií založených na AAS)

Blitzkrieg_Banner_500x107

Od malých po veľké akcie a taktické bitky s podporou až do 64  hráčov v dynamickom prostredí, ktoré sa zameriava na tímovú hru a plnenie cieľov misie! Toto je slogan, ktorý charakterizuje balík misií od modera kju, ktorý je založený na AAS, A&D a Promode.

Vlastnosti:

  • Asymetrický A&D herný štýl v kombinácii s AAS systémom zón
  • Dvanásť tried na výber s rôznymi výbavami a zručnosťami, ako napríklad: Medik – typ triedy s možnosťou oživiť padlých alebo (oblastne) liečiť zranených tímových spoluhráčov
  • Spawnovanie na dôstojníkovi, HALO skok, delostrelectvo, opravy pneumatík, prevracanie áut, odstraňovanie ohradení (WIP)
  • Vlastné spawn menu pre výber alebo zmeny triedy
  • Vlastný HUD systém ktorý napomáha hráčom
  • “Malé” a “veľké misie” (od 8 až po 64 hráčov)
  • Veľmi rozmanitý terén a rôzne nastavenia (denná doba / počasie / hmla / dohľadnosť)
  • 15 misií je k dispozícii na rôznych častiach ostrova Stratis (väčšinou 4 vs 4 a 8 vs 8 hráčov)
  • Voliteľný AI režim pri nedostatku hráčov
  • Vysoko konfigurovateľné cez možnosti nastavení parametrov
  • Voliteľný AI režim môže byť použitý pre zábavu pri čakaní na serveri na dostatočný počet hráčov, alebo ako tréning.

Príručka AAS Promode pre začiatočníkov

ans_core_concept

Ako vyhrať

V A&S Promode jeden z tímov útočí, zatiaľ čo druhý tím bráni celé kolo.
Inými slovami, ide o asymetrický herný mód s rôznymi objektami a cieľmi  na oboch stranách.

Hlavným cieľom je:

  • Útočníci musia zabrať čo najviac zón ako je možné, prípadne všetky zóny (ak je to možné) aby dosiahli plné víťazstvo (fullcap).
    S výnimkou X-Ray hlavných základní, je každá zóna zaberateľná.
  • Obrancovia majú za úlohu zastaviť útočiaci tým alebo spomaliť ich tak dlho, ako je to len možné.
Presun do nepriateľskej zóny

Presun do nepriateľskej zóny

Ako zabrať zónu

Ako útočník vy a vaši spoluhráči musia najprv postúpiť do priestoru nepriateľskej zóny.
V druhej časti musíte prečísliť nepriateľa v jeho zóne. Začnete predbiehanie zóny až sa “ukáže pravda”.

Ako obrancovia máte opačnú úlohu. Tak dlho, ako váš tím bude prečíslovať nepriateľa v zóne a brániť, nebudú schopní zabrať danú zónu. Stratou zóny posuniete svoj spawnpoint späť.
Ako obranca môžete len zastaviť alebo spomaliť nepriateľský postup vpred.

Zaberanie vlajky Bravo

Zaberanie vlajky Bravo

Ako útočníci sa musíte dostať dostatočne blízko ku vlajke aby ste ju zabrali. Ak sa vám podarí zabrať vlajku na 100%, postupujete na ďaľšiu vlajku, a zabranú vlajku môžete použiť ako nový spawnpoint bližšie k nepriateľsým vlajkám.

Recaping Bravo

Recaping Bravo

Prepojené zóny

Čierne čiary označujú poradie aké útočníci potrebujú, aby zabrali zóny jednu po druhej.
Zdôraznujeme. že útočník nemôže zaberať všetky zóny – iba jednu(y) v súčasnej dobe útoku.

Mapa zaberacích zón (vlajok)

Mapa zaberacích zón (vlajok)

Váš HUD vás informuje o aktuálne existujúcich oblastiach k útoku na pravej strane obrazovky.
Samozrejme HUD môže byť vypnutý v závislosti od konrétnych nastavení pravidiel alebo parametrov.

HUD

HUD

Je možné, že dva alebo viac zón sú vzájomne prepojené. To znamená, že útočník musí zabrať obe aby mohol ísť ďalej.
Z opačného hľadiska to znamená, že obranca musí brániť viac zón súčasne, čo je samozrejme náročná úloha.

Oranžové čiary označujú prepojené zóny.

Prepojené zóny

Prepojené zóny

 

Prepojené zóny

Prepojené zóny

Respawn v zónach

Vlastnosťou A&S ProMode je tzv. “spawn dopredu”. To znamená. že sa môžete spawnovať na všetkych zónach, ktoré máte plne pod kontrolou (zabraté).
Avšak obrancovia sa nesmú spawnovať  v zóne (-ach), ktoré sú v súčasnej dobe bránené (možno zmeniť v parametroch).

Ako útočník je veľmi dôležité získať kontrolu nad nepriateľskými zónami (decap a vziať vlajku) zatlačiť späť obrancov aby sa spawnovali ešte ďalej, a zároveň zaberať novú zónu na 100%, aby sa dalo spawnovať tam.

Spawn menu

Spawn menu

Akonáhle zomriete, uvidíte spawn menu. V menu vidíte dostupné zóny kde sa môžete naspawnovať.

X-Ray (základná báza) má vždy okamžitý spawn, pre zóny, tam je nastavená ale tzv. vlna respawnov, počítadlo ktorej môžete vidieť v hornej časti obrazovky v strede.
To znamená, že všetci mŕtvi hráči sa naspawnujú naraz na vybraných zónach (ktoré si sami vyberú) v tom momente, až sa odráta počitadlo vlny respawnu.

Čas počítadla vlny respawnu je pätnásť sekúnd (možno zmeniť v parametroch).

Počítadlo spawnu "vlny"

Odpočet do spawnu

Tlačidlo “Revoke” (zrušiť) umožnuje zrušiť váš výber spawnu a počkať tak na oživenie spoluhráčom.
V X-Ray (hlavná báza) si môžete tiež vyvolať spawn menu.

Hráčske triedy (class)

A & S Promod má systém tried. To znamená, že každý hráč si môže vybrať medzi rôznymi triedami s rôznym vybavením a schopnosťami. Ich rýchlosť pohybu a balistická ochrana v hre je rovnaká.Existujú dva spôsoby ako si vybrať svoju triedu. Buď výberom požadovanej triedy v akčnom menu koliečkom myši zacielením na bednu s muníciou na bázi X-Ray, alebo v spawnovacom menu.Žltá je vaša aktuálna vybratá trieda, číslo vám povie, koľko hráčov v tíme používa danú triedu. Ak je k dispozícii aj druhé číslo (vpravo)  – udáva aký maximálny počet je k dispozícii pre príslušné triedy. “Zašednuté” triedy už nemôžu byť vybraté v aktuálnej chvíli.

Výber triedy v spawnovacom menu

Výber triedy v spawnovacom menu

Ukážka “interface” z multiplayerového módu Blitzkrieg.

Interface hry

Interface hry

Balík Blitzkrieg máme aj v zozname misií na našom serveri a môžete si ho kedykoľvek skúsiť zahrať s nami. Nebojte sa prísť za nami na TS a pridať sa ku nám a spoločne si zahrať či už nejaký coop alebo PvP.

Blitzkrieg si môžete stiahnuť na stránkach dev-heaven.

Topic na fóre BI o Blitzkrieg.

Ak sa vám páčil tento článok, resp. sa vám páči celá naša stránka skúste napísať komentár pod článkom a ohodnotiť tento článok. Takisto nás nájdete na Facebooku a Twitteri kde môžete sledovať novinky a informácie priamo z diania okolo Army 3 a všetkého čo s tým súvisí. Ak by ste si cheli s nami zahrať môžete nás nájsť na našom  TS3 LAMA serveri. Bližšie informácie o portále nájdete na tomto  odkaze.

[Návod] Blitzkrieg PvP MP mód (balík PvP misií založených na AAS) 5.00/5 (100.00%) 7 hlasov


Andy

 
Fanúšik hernej série ARMA a všetkych hier z produkcie "našich" vývojárov z Bohemia Interactive, ktorý práve testuje alfa verziu ARMA III.